Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy aangepast met rolstoellift Bovag rijklaarprijs

€ 32.850,-

Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 83.741 km
Deuren 5
Kenteken V-117-BD
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy aangepast met rolstoellift Bovag rijklaarprijs


€ 32.850,-

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 83.741 km
Deuren 5
Kenteken V-117-BD
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verstappen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nassaulaan 85
Postcode 5251 JB
Plaats Vlijmen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5118666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverstappen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.186 kg
Laadvermogen: 1.460 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Vakgarant (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fullservice zekerheidspakket: Bovaggarantie ,Onderhoudsbeurt met apk Onbezorgd rijden tot volgende onderhoudsbeurt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; Vakgarant (6 maanden); Grote onderhoudsbeurt, indien nodig distributie vervangen, 6 maanden Bovaggarantie en 12 maanden pechhulp Europa twv 695.-

Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Ook verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

De genoemde verkoopprijs is v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie