Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort Trekhaak Betimmering Tweezitsbank

€ 12.950,- incl. BTW

Bouwjaar 14-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.783 km
Deuren 5
Kenteken V-105-PR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort Trekhaak Betimmering Tweezitsbank


€ 12.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.783 km
Deuren 5
Kenteken V-105-PR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto-Service Kole
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Canadaweg 2
Postcode 4661 PZ
Plaats Halsteren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 700265 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Autoservicekole.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Premium afleverpakket (€ 495): Let op dit afleverpakket bevat 6 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 7500km / 6 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
- 12 Maanden BOVAG (€ 795): Dit afleverpakket bevat 12 maanden BOVAG Garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig

In vorm en stijl zijn Franse auto's onovertroffen, bovendien bieden ze uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur zorgt voor een grote deuropening waardoor niet alleen in- en uitstappen gemakkelijker wordt, maar ook bijvoorbeeld het plaatsen van bagage of een kinderzitje. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Hebt u interesse in deze a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie