Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 2 x SCHUIFDEUR 125 PK AIRCO NAVI CRUISE PDC

€ 16.450,-

Bouwjaar 31-05-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 20.600 km
Deuren 5
Kenteken V-126-PH
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 2 x SCHUIFDEUR 125 PK AIRCO NAVI CRUISE PDC


€ 16.450,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 20.600 km
Deuren 5
Kenteken V-126-PH
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Raymond van Lieshout Auto's BV
Contactpersoon Raymond van Lieshout
Adres Rossinistraat 27
Postcode 5344 AK
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 630101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website raymondvanlieshoutautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.718 kg
Laadvermogen: 1.255 kg
GVW: 2.980 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevering (zonder meerprijs): Auto wordt keurig gereinigd, gerestyled, technisch nagekeken, vloeistoffen op peil en minimaal met 3 maanden APK afgeleverd zonder extra kosten. Let op; auto heeft een eventueel benodigde onderhoudsbeurt dan nog niet gehad..
- SERVICE PAKKET ( Grote beurt ) (€ 499,96 ex BTW): De auto wordt afgeleverd met een SERVICE PAKKET. Dit omvat o.a: Controle vloeistoffen, evt op peil brengen Vervangen olie. Vervangen oliefilter Vervangen brandstoffilter Vervangen luchtfilter Indien nodig vervangen van het interieurfilter Controleren remmen, evt vervangen/repareren Banden minder dan 3 mm :>nieuwe Airco Controle Nieuwe APK. Kosten van dit pakket € 499.95 ex btw
- Garantiepakket A (€ 849,96 ex BTW): De auto wordt afgeleverd met Garantiepakket A: Grote beurt met 1 maand volledige garantie. O.a: Controle vloeistoffen, evt op peil brengen Vervangen olie Vervangen oliefilter Vervangen brandstoffilter Vervangen luchtfilter Indien nodig vervangen van het interieurfilter Controleren remmen, evt vervangen/repareren Vervangen Multiriem Controleren Distributieriem(en)/ evt vervangen Airco controle Banden minder dan 3 mm : nieuwe Nieuwe APK Kosten van Garantie Pakket A: 849.50 euro exclusief btw.
- Garantiepakket B (€ 1.049,95 ex BTW): De auto wordt afgeleverd met Garantiepakket B: Grote beurt met 3 maanden volledige garantie. O.a: Controle vloeistoffen, evt op peil brengen Vervangen olie Vervangen oliefilter Vervangen brandstoffilter Vervangen luchtfilter Indien nodig vervangen van het interieurfilter Controleren remmen, evt vervangen/repareren Vervangen Multiriem Controleren Distributieriem(en)/ evt vervangen Banden indien minder dan 3 mm: nieuwe Airco Controle Nieuwe APK Kosten van Garantie Pakket B: 1049.95,- euro exclusief btw.
- VIABOVAG Garantiepakket C (€ 1.349,96 ex BTW): De auto wordt afgeleverd met Garantiepakket C: Grote beurt volgens onderhoudsschema met 6 (zakelijk) tot 12 maanden (particulier ) volledige BOVAG garantie O.a: Controle vloeistoffen, evt o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie