Bouwjaar | 20-08-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 145.061 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-161-VH |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 6.990,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 145.061 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-161-VH |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Paul Kuijpers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gasthuisstraat 1a |
Postcode | 5061 PB |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5215624 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragepaulkuijpers.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket 2022
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze auto is sinds 2019 bij ons onderhouden geweest en nu ingeruild. Met ijskoude airco, navigatie, trekhaak en natuurlijk wat gebruikerssporen maar in prima technische staat! Levering bestelauto's geschiedt volgens onze zakelijke verkoopvoorwaarden en staan op internet netto geprijsd. € 6.990,- excl. 21% BTW (= € 1.468,-)
Tegen meerprijs is ons service- & garantiepakket vanaf € 695,- leverbaar. Meer info bij Marc van Amelsvoort 06-22785152 / verkoop@paulkuijpers.nl. Graag vooraf aan uw bezoek even contact zodat de auto & wij zeker aanwezig zijn.
Ondanks zorgvuldige ingave zijn specificaties & leverbaarheid voorbehouden en kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!