Bouwjaar | 10-06-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-RKN-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-RKN-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aaken Middelbeers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 5091 BG |
Plaats | Middelbeers |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaaken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2013
Technische informatie
Koppel: 195 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Lengte: 434 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.953 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Ook met zijn bouwjaar 2011 is deze Renault Scénic nog altijd een echt Franse auto. De teller wijst 135806 kilometer aan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer extra getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Het navigatiesysteem en het audiosysteem bedient u met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Natuurlijk behoren lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.