Bouwjaar | 27-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 319.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-498-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 319.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-498-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2006 - jan 2008
Referentienummer: 158
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 2.092 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.