Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-TX-ZF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-TX-ZF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aaken Middelbeers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 5091 BG |
Plaats | Middelbeers |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaaken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2009
Technische informatie
Koppel: 191 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Lengte: 426 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard garantie: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: 3 Maanden garantie (3 maanden garantie); Nieuwe APK
Meeneemprijs incl. NWE APK en 3 maanden Garantie
'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onderweg heeft u extra veel te zien dankzij het glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.