Bouwjaar | 13-01-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.444 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-DX-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
€ 1.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.444 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-DX-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van de Goor Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 16 |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54901991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandegoor.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 170 x 168 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 195): Afleverpakket 1: Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: APK min 6 maanden geldig, Auto op naam zetten, Brandstof 1/4 tank, NAP Tellerrapport, Vrijwaren inruilauto
Aangeboden Renault Scenic 1.6 automaat van bouwjaar 2000
162000 km, boekjes en nationale autopas aanwezig
apk keuring tot januari 2025
opties op de auto zijn o.a. elec. ramen en -spiegels, trekhaak, airco, airbags, cd-speler
de auto ziet er van binnen keurig uit, aan de buitenkant diverse gebruikerssporen / schades, technisch is de auto perfect in orde
inruilkoopje voor een scherpe vaste meeneemprijs !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.