Renault Scenic 1.6-16V Business Line Automaat/Airco

€ 3.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-07-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.741 km
Deuren 5
Kenteken 88-TD-SV Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Renault Scenic 1.6-16V Business Line Automaat/Airco


€ 3.450,-

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.741 km
Deuren 5
Kenteken 88-TD-SV Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wim Verberne
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vaarselstraat 17
Postcode 5711 RB
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 495525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwimverberne.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

De prijs van deze auto is inclusief een nieuwe APK keuring
Tevens heeft deze auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan
De prijs is exclusief te naam stelling kosten
Wij rekenen € 100 afleverkosten dezen zitten al in de prijs verwerkt.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie