Bouwjaar | 31-12-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-RX-LL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-RX-LL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Vries Boxmeer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 7A |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 785925 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.advboxmeer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 170 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Modus zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. De uitrusting van deze auto is met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf de Vries is gespecialiseerd in gebruikte, dealer onderhouden auto's. Al onze auto's zijn onderworpen aan een uitgebreide inspectie en voorzien van de volledige onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Uiteraard mogen onze occasions door anwb-dekra of merkdealers gekeurd worden. Ook hebben wij regelmatig goedkope inruil auto's. Onze
kracht is dat garantiewerkzaamheden van de door u bij ons aangeschafte auto in overleg bij uw plaatselijke dealer mogen worden uitgevoerd. Uiteraard is inruil mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!