Bouwjaar | 04-04-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.529 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-ZN-ST Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 2.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.529 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-ZN-ST Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harm Auto's |
Contactpersoon | Harm |
Adres | De Meerheuvel 1 |
Postcode | 5221 EA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 8889524 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Lieve mensen, heeft u een auto gezien die uw interesse heeft, wilt u mij dan alstublieft bellen en niet per whatsapp of email berichten sturen want
die kan ik namelijk niet altijd op de juiste manier of op tijd beantwoorden. Alvast bedankt voor uw begrip.
Bouwjaar: 04.04.2008
Kenteken: 44-ZN-ST
Laatste onderhoud uitgevoerd op 26.02.2024 bij 181.879 km
De volgende zaken zijn aanwezig:
-originele onderhoudsboekje
-instructiehandleiding auto
-1 originele sleutel met geintegreerde afstandbediening
-originele opbergmap
-orginele vloermatten
-apk rapport
-kentekenplaten met opgelegdeletters
Bent u van plan om een auto te komen bekijken, maak dan altijd telefonisch een afspraak.
Dan bent u er zeker van dat de auto nog beschikbaar is.
Wij werken met vaste prijzen gebaseerd op geen inruil, incl. garantie , A.P.K en onderhoud behoren standaard bij de afleveringen.
Inruil is uiteraard mogelijk, wij verzoeken u dan om met uw auto langs te komen zodat de auto ter plaatse kan worden getaxeerd.
Inruil prijzen op handelsbasis.
Kijk op onze website voor onze garantievoorwaarden.
Tot ziens bij Harm Auto's in 's-Hertogenbosch.
Belangrijk:
De uitvoeringsspecificatie van de aangeboden auto's zijn zorgvuldig aangegeven, echter onder het voorbehoud dat meer of minder extra's nimmer tot een lagere of hogere prijs kan leiden. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor aankoop zelf te controleren of de voor u belangrijke extra's ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Door de aankoop accepteert u de auto in zijn werkelijke specificatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!