Bouwjaar | 29-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Info:
Nu beschikbaar bij Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
een bewezen Endurance wedstrijd auto! deze megane was origineel Jaune Sirius. maar nu is de megane R26 met origineel 55,000km gespoten in Nardo Grey en volledig klaargestoomd door Van Loon Motorsport voor DNRT en NLS endurance wedstrijden, hier volgt een korte specificatie lijst:
Onderstel:
Megane R26 voortrein en achteras + ARB
KW Competition 2 way
camberplates
uitgewogen en uitgelijnd icm shims
lichtgewicht velgen met nieuwe Toyo R888R banden
Motorisch:
megane 250 onderblok met zuigers en drijfstangen (megane 250)
megane R26 cilinderkop
megane 250 turbo
KTR map sensor brackets
megane 250 mapsensoren
3 inch uitlaat systeem (goed voor de strengste geluidsnormen)
Airtec aluminium oversized radiateur met speciaal fanhuis
airtec aluminium intercooler
siemens deca 630cc injectoren
remmerij:
godspeed 330mm 2-delige schijven
megane 250 voorremklauwen
rondom Ferodo remblokken
"stahl-flex' remleidingen
interieur/exterieur:
Recaro Pole position stoelen
omp 4 punts harnassen
wiechers volledige 6 punts kooi
hoofdstroomschakelaar
brandblus installatie
luisi stuur en naaf
wiechers strutbar onder motorkap
wiechers strutbar in de achterklep
carbon deurpanelen
carbon vloerplaten
Wij hebben altijd meerdere Megane 2 RS-en te koop, kijk daarvoor ook bij onze andere advertenties of kom langs.
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren! U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!