Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.348 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-PPJ-4 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.348 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-PPJ-4 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 178 x 140 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Nu beschikbaar bij Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
Een Megane 2 RS Diesel die wij in 2011 zelf hebben opgebouwd. Deze Megane is echt een blikvanger, dit is mogelijk de enige in Nederland en misschien wel in heel Europa!!
De Auto is begonnen als Megane coupe, en wij hebben hier een RS diesel motor ingezet. Destijds hebben we de auto ook gekeurd bij de RDW dus hij staat nu ook op kenteken als een Diesel RS Cabrio, hoe vet!?
Hij komt nu te koop via onze klant, welke hem niet meer gebruikt, en dit is echt zonde. Deze vette wagen moet gewoon gereden worden. en niet staan te verstoffen in een schuur.
Hij heeft vele opties die zichtbaar zijn op de foto's zoals de unieke kleur Jaune Sirius, hardtop cabrio, pianolak interieurdelen, Megane 3 RS velgen en nog veel meer! Bij interesse en vragen is het handig om ons gewoon even te bellen of whatsappen!
Al met al dus een zeer mooie verschijning!
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren!
U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!