Renault Master T35 BAKWAGEN 2.3 dCi L3H2 DHOLLANDIA LAADKLEP | TREKHAAK | CRUIS

€ 24.940,- excl. BTW

Bouwjaar 15-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.908 km
Deuren 5
Kenteken V-532-TZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T35 BAKWAGEN 2.3 dCi L3H2 DHOLLANDIA LAADKLEP | TREKHAAK | CRUIS


€ 24.940,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.908 km
Deuren 5
Kenteken V-532-TZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RG Ulvenhout BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaamsebaan 8
Postcode 4851 SN
Plaats Ulvenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5612307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

RG Ulvenhout besteedt veel aandacht aan een juiste aflevering van de door u aangeschafte occasion. Daarom worden al onze bedrijfswagens voor gecontroleerd alvorens ze verkocht worden.
Wij leveren iedere auto af met een geldige APK, vloeistoffen controle en reiniging van zowel in- als exterieur. Ook de kosten voor tenaamstelling en vrijwaring van uw eventuele inruilauto zit bij onze verkoopprijs inbegrepen.
Indien u graag meer zekerheid wilt bij aanschaf bij uw bedrijfswagen, kunt u bij ons (tegen meerprijs) kiezen voor een upgrade van het afleverpakket. Uw bedrijfswagen krijgt dan bij aflevering onder andere een onderhoudsbeurt, 12 maanden pechhulp en garantie.
De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beļnvloeden ook daadwerkelijk bij aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie