Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 130pk/96kW 6-bak | Trekhaak | Camera | Navigatie | Keyless Entry | Cruise | PDC | etc. etc.

€ 19.450,-

Bouwjaar 17-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 36.165 km
Deuren 5
Kenteken V-698-SR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 130pk/96kW 6-bak | Trekhaak | Camera | Navigatie | Keyless Entry | Cruise | PDC | etc. etc.


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 17-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 36.165 km
Deuren 5
Kenteken V-698-SR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf P. van de Ven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 25
Postcode 5527 AJ
Plaats Hapert
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)497 - 591766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pvandeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.909 kg
Laadvermogen: 1.591 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- A2 - Afleverpakket standaard bedrijfsauto (€ 695 ex BTW): Bij P. van de Ven kunt u er vanuit gaan dat elke auto een grondige inspectie heeft gehad. We kunnen u precies vertellen wat we gezien hebben zodat u weet wat u koopt. Wilt u extra zekerheid? Dat kan met het A2 - afleverpakket standaard. Hierbij krijgt u aanvullende zekerheden tegen een meerprijs van €695 excl. btw. Hieronder leest u welke zekerheden het A2 afleverpakket standaard allemaal bevat. - Controlebeurt op verlichting en vloeistoffen - Reiniging in- en exterieur - Geldige APK - 3 maanden BOVAG garantie - Minimaal 15 liter brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- A1 - Afleverpakket premium bedrijfsauto (€ 995 ex BTW): Bij P. van de Ven kunt u er vanuit gaan dat elke auto een grondige inspectie heeft gehad. We kunnen u precies vertellen wat we gezien hebben zodat u weet wat u koopt. Wilt u extra zekerheid? Dat kan met het A1 - afleverpakket standaard. Hierbij krijgt u aanvullende zekerheden tegen een meerprijs van €995 excl. btw. Hieronder leest u welke zekerheden het A1 afleverpakket standaard allemaal bevat. - Controlebeurt op verlichting en vloeistoffen - Onderhoudsbeurt conform fabrieksschema - Reiniging in- en exterieur - Minimaal 12 maanden APK - 6 maanden BOVAG garantie - Minimaal 15 liter brandstof -12 maanden pechhulp in Europa
Dit afleverpakket bevat: A1 Occasions (6 maanden); BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Bij P. van de Ven kunt u er vanuit gaan dat elke auto een grondige inspectie heeft gehad. We kunnen u precies vertellen wat we gezien hebben zodat u weet wat u koopt. Wilt u extra zekerheid? Dat kan ons A1 of A2 - afleverpakket. Hierbij krijgt u aanvullende zekerheden, onderhoud en garantie. Bekijk voor de inhoud van onze afleverpakketten op www.ejbedrijfswagens.nl/afleverpakketten. Ook is het mogelijk deze auto geheel of deels te financieren. Vraag naar de voorwaarden. Nieuwsgierig ge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie