Renault Master T35 2.3 dCi Lowliner Bakwagen Plancher - 145 Pk - Euro 6 - Airco - Cruise Control

€ 26.900,- excl. BTW

Bouwjaar 29-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 67.134 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi Lowliner Bakwagen Plancher - 145 Pk - Euro 6 - Airco - Cruise Control


€ 26.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 67.134 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hendriks BV
Contactpersoon W. Hendrix
Adres Dommelsvoort 2
Postcode 5437 AD
Plaats Beers Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hendriksbeers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.715 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal
Leaseprijs: € 350 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

* Ontdek de Renault Master Lowliner: Bouwjaar 29-06-2020 - Kilometerstand 67.134

De Renault Master Lowliner biedt betrouwbaarheid, efficiëntie en veelzijdigheid voor al uw zakelijke behoeften. Hier zijn de kenmerken van deze robuuste bedrijfswagen:

* Krachtige Prestaties:
De Renault Master Lowliner is uitgerust met een krachtige motor en geavanceerde technologieën zoals Hill Hold functie, Elektronisch Stabiliteits Programma (ESP) en Cruise Control voor soepele en efficiënte prestaties, zelfs onder zware belasting.

* Praktisch en Veelzijdig Ontwerp:
Met een ruime laadruimte, voorzien van betonplex en zijwandbekleding, biedt de Renault Master Lowliner voldoende ruimte en duurzaamheid om al uw lading veilig te vervoeren. De zijschuifdeur rechts en het tussenschot volledig zorgen voor gemakkelijke toegang en organisatie van uw lading.

* Comfortabele Rijervaring:
Dankzij de aanwezigheid van airconditioning, een multifunctioneel stuurwiel, armsteun voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels, biedt de Renault Master Lowliner een comfortabele en ergonomische rijervaring, zelfs tijdens lange ritten.

* Connectiviteit en Entertainment:
Met een audio-installatie, autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, DAB-radio en een MP3-aansluiting kunt u genieten van uw favoriete muziek en blijft u verbonden terwijl u onderweg bent.

* Veiligheid en Assistentiesystemen:
De Renault Master Lowliner is voorzien van verschillende veiligheidsvoorzieningen, waaronder airbags voor bestuurder, een startonderbreker, regensensor, en zijwind assistent voor extra gemoedsrust en veiligheid tijdens het rijden.

* Renault Master Lowliner: De Ideale Partner voor Uw Bedrijfsmatige Transportbehoeften. *

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie