Bouwjaar | 22-12-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 164.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 10.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 164.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Iwan van Lankvelt auto's |
Contactpersoon | Iwan van Lankvelt |
Adres | Nistelrodeseweg 7A |
Postcode | 5406 PT |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 255888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.999 kg
Laadvermogen: 1.463 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault MASTER. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime in en uitlaadmogelijkheid. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende aanhanger trekker. Ook navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
U BETAALT GEEN AFLEVERING OF RIJKLAAR MAAK KOSTEN ,klik voor meer info op AUTOUDEN.NL en bekijk de uitgebreide informatie of bel 0653 351421, onze flexibele openingstijden NA TELEFONISCHE AFSPRAAK zijn van maandag t/m donderdag van 09.00 uur tot 21.30 uur vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur tijdens deze openingstijden zetten wij uw aangekochte auto direct voor u gratis op naam. graag tot ziens in Uden. Wij zijn Cargo export partner afmelding op locatie tot 21.00 uur avonds mogelijk. Omdat e-mail beantwoording niet altijd direct mogelijk is adviseren wij u ons te bellen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!