Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 239.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-665-XB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 13.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 239.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-665-XB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Corvers Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | eindhovenseweg 1 |
Postcode | 5664 HC |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21645694 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.corversautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.104 kg
Laadvermogen: 1.503 kg
GVW: 3.500 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Drive for change: dat is het motto bij Renault. En dat bewijst het merk met innovatieve techniek, maar ook met Frans gevoel voor styling. Deze zeer complete Renault master T35 L3h2 uit 2019 met Nap 239963 km met dubbele cabine is een mooie bus afkomstig van de eerste eigenaar . Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Renault over uitstekende prestaties. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De prijs is €13650 ex btw .de auto is voorzien van een nieuwe apk geldig tot 17-04-2025
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Renault wilt bekijken dat kan natuurlijk Wacht daar dan niet mee en reserveer hem direct. Neem zo snel mogelijk contact met ons op 0621645694 of mail naar philipc@kpnmail.nl
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend van Maandag t/m zaterdag van 10 tot 17 uur of op afspraak. Heeft u vragen of interesse bel 0621645694 of mail naar philipc@kpnmail.nl
Het adres is
eindhovenseweg 1
5664HC Geldrop
Wij zijn gevestigd in de showroom langs het Total tankstation
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!