Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Energy EURO VI

€ 21.940,-

Bouwjaar 11-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 242.261 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Energy EURO VI


€ 21.940,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 242.261 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: H3
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.670 kg
Laadvermogen: 830 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.08, achtersluitklep

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal

Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Energy EURO VI | NAVI | ELECTRISCHE RAMEN | CRUISE CONTROLE | NAP | ELECTRISCHE ACHTERKLEP | PRIJS IS EX BTW | En nog veel meer...

De Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Energy EURO VI is een veelzijdige bedrijfswagen, ideaal voor professioneel gebruik. Hieronder volgt een gedetailleerde omschrijving van dit model:

Algemene Specificaties
Model: Renault Master T35
Motor: 2.3 dCi 165
Lengte: L3 (lange wielbasis)
Emissienorm: EURO VI
Motor en Prestaties
De Renault Master T35 is uitgerust met een 2.3 liter dCi dieselmotor die 165 pk levert. Dit zorgt voor een krachtige en efficiënte rijervaring, geschikt voor zowel stedelijke gebieden als langeafstandsritten. De motor voldoet aan de EURO VI emissienormen, wat betekent dat hij schoner en milieuvriendelijker is dan oudere modellen.

Energie- en Brandstofbesparing
Het 'Energy' label duidt op de geïntegreerde technologieën die bijdragen aan brandstofbesparing en lagere CO2-uitstoot. Dit omvat functies zoals het Stop & Start systeem, dat de motor uitschakelt bij stilstand om brandstof te besparen, en regeneratief remmen, dat energie terugwint tijdens het afremmen.

Afmetingen en Capaciteit
Met de L3 wielbasis biedt deze Renault Master een grotere laadruimte, wat hem ideaal maakt voor bedrijven die veel materiaal of goederen moeten vervoeren. De exacte laadcapaciteit kan variëren, maar over het algemeen biedt de L3 versie een aanzienlijk laadvolume, wat het werk vergemakkelijkt voor logistieke en transportbedrijven.

Comfort en Functionaliteit
Het interieur van de Renault Master is ontworpen met de bestuurder in gedachten. Comfortabele stoelen, een overzichtelijk dashboard en voldoende opbergruimte maken lange ritten aangenamer. Daarnaast is de wagen voorzien van moderne technologieën zoals een multimediasysteem, navigatie, en connectiviteitsopties voor smartphones.

Veiligheid
Veiligheid staat voorop bij Renault, en de Master T35 is geen uitzondering. Het voertuig is uitgerust met diverse veiligheidsvoorzi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie