Renault Master T35 2.3 dCi L4H2 DL Energy LAADKLEP BAKWAGEN

€ 22.740,- excl. BTW

Bouwjaar 14-10-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 163.860 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L4H2 DL Energy LAADKLEP BAKWAGEN


€ 22.740,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 163.860 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Automakelaarz
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Souvereinstraat 17
Postcode 4903 RH
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40031737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaarz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Breedte: 220 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 3.025 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 260 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie in overleg
Dit afleverpakket bevat: Garantie in overleg

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Zeer nette Renault Master in de luxe T35 2.3 dCi L4H2 DL Energy uitvoering. Deze ruime bus word niet met garantie geleverd, bij Aankoop word er een Aankoopkeuring uitgevoerd. Zorgeloos rijden dus! Verder rijdt en schakelt deze bus zeer goed. Meer foto's zien? surf naar onze website en klik op actuele aanbod.

Uiteraard zijn alle boekjes aanwezig bij deze mooie en complete bus. Deze bus volgeladen met opties zoals; Navigatiesysteem,  Multimedia systeem, Bluetooth, Radio, bandenspanning sensoren, regen sensor, en nog veel meer!

Uiteraard zijn beide fabriekssleutels aanwezig bij deze luxe bus. De 2.3 dCI uitvoering zorgt voor een fijne, zeer fijne en krachtige rijervaring met maar liefst 146 PK!

Wat maakt deze bus zeer bijzonder?
Hoge uitvoering (je kan er in staan)
Luxe uitvoering
Laadklep 
Vooraf Aankoopkeuring
Bakwagen
Euro 6
APK geldig tot November 2024
Nette auto zowel van binnen als buiten
internet en meeneemprijs
Zien is kopen en 100% tevredenheidsgarantie

Algemene informatie:
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs, beschikken niet over 2000 m2 aan huur en hebben geen 30 man aan personeel. Deze kosten rekenen wij dan ook niet door aan de klant! Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.

Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Oosterhout. Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.

Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.

Wij zijn doordeweeks geopend van ma/zaterdag tussen 09:00 en 18.00 uur. Op zondag zijn wij enkel geopend op afspraak.

Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.

Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie