Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2 H2 - 136 Pk - Euro 6

€ 26.500,- excl. BTW

Bouwjaar 09-05-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 9.528 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2 H2 - 136 Pk - Euro 6


€ 26.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-05-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 9.528 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hendriks BV
Contactpersoon W. Hendrix
Adres Dommelsvoort 2
Postcode 5437 AD
Plaats Beers Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hendriksbeers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
CO2-uitstoot: 243 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 345 p/m (financial lease, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

* Ontdek de Renault Master: Bouwjaar 09-05-2023 - Kilometerstand 9.528

De Renault Master is een veelzijdige en robuuste bedrijfswagen die uitblinkt in prestaties, comfort en veiligheid. Met een breed scala aan geavanceerde functies en een ruime laadruimte is de Master de perfecte partner voor al uw zakelijke behoeften. Hier is een overzicht van de functies van deze indrukwekkende bedrijfswagen:

* Krachtige Prestaties:
De Renault Master wordt aangedreven door een krachtige en efficiënte motor, gekoppeld aan een soepele transmissie voor optimale prestaties, zelfs bij zware belastingen. Met functies zoals het Elektronisch Stabiliteits Programma (ESP), Anti Blokkeer Systeem (ABS), en Elektronische remkrachtverdeling biedt de Master uitstekende controle en stabiliteit op de weg.

* Comfortabele Cabine:
De cabine van de Renault Master is ontworpen met het oog op comfort en gebruiksgemak. Met een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, armsteun en een multifunctioneel verstelbaar stuurwiel biedt de Master een ergonomische en comfortabele werkomgeving voor lange ritten.

* Connectiviteit en Entertainment:
De Renault Master is uitgerust met geavanceerde connectiviteitsfuncties, waaronder een multimedia-voorbereiding, autotelefoonvoorbereiding met bluetooth en een radio / MP3 speler om u verbonden en vermaakt te houden tijdens uw reizen.

* Veiligheid en Assistentiesystemen:
Veiligheid staat voorop in de Renault Master, met functies zoals airbags voor bestuurder, zijwind assistent, parkeersensoren voor + achter, en een volledig tussenschot om de lading te scheiden van de cabine. Het Brake Assist System zorgt voor extra veiligheid bij het remmen in noodsituaties.

* Duurzaamheid en Betrouwbaarheid:
Met zijn robuuste constructie en betrouwbare prestaties is de Renault Master gebouwd om lang mee te gaan en betrouwbaarheid te bieden, zelfs onder zware werkomstandigheden. Het start/stop systeem draagt ook bij aan de brandstofefficiëntie en milieuvriendelijkheid van de Master.

* Renault Master: De Perfecte Partner voor Uw Zakelijke Avonturen. *

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie