Bouwjaar | 09-08-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 533.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-BP-NB |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 533.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-BP-NB |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Auto & Vintage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinus van der Sijdestraat 10 |
Postcode | 5161 CD |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52074040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mc-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master bestel T33 2.5dCi L2H2 EXPORT !.
- Kenteken: 85-BP-NB
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 533191 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2463 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1845 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 199 cm
- Laadruimte hoogte: 191 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Pakket: Exclusive uitvoering
- Airco
- Audioinstallatie met CD-speler
- Warmtewerende voorruit
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Warmtewerend glas
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Gordelspanners
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
LET OP : MOTOR ROOKT !!!!
Inruil van uw huidige auto is geen probleem bij ons!
Wij berekenen GEEN afleveringskosten!
Wij zijn lid van de Nationale Autopas en garanderen de kilometerstanden!
Wij kunnen uw nieuwe auto zelf tenaamstellen en pinnen is mogelijk!
MC Auto & Vintage
Tinus van der Sijdestraat 10
5161 CD Sprang-Capelle
06-52074040
info@mc-auto.nl
www.mc-auto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!