Renault Master Bestel T33 2.5dCi L2H2 EXPORT

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 533.191 km
Deuren 5
Kenteken 85-BP-NB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Master Bestel T33 2.5dCi L2H2 EXPORT


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2004
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 533.191 km
Deuren 5
Kenteken 85-BP-NB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MC Auto & Vintage
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tinus van der Sijdestraat 10
Postcode 5161 CD
Plaats Sprang-Capelle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52074040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mc-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T33 2.5dCi L2H2 EXPORT !.


- Kenteken: 85-BP-NB
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 533191 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2463 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1845 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 199 cm
- Laadruimte hoogte: 191 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Pakket: Exclusive uitvoering

- Airco
- Audioinstallatie met CD-speler
- Warmtewerende voorruit

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Warmtewerend glas
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Gordelspanners

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag


LET OP : MOTOR ROOKT !!!!

Inruil van uw huidige auto is geen probleem bij ons!

Wij berekenen GEEN afleveringskosten!

Wij zijn lid van de Nationale Autopas en garanderen de kilometerstanden!

Wij kunnen uw nieuwe auto zelf tenaamstellen en pinnen is mogelijk!

 

MC Auto & Vintage
Tinus van der Sijdestraat 10
5161 CD Sprang-Capelle
06-52074040
info@mc-auto.nl

www.mc-auto.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie