Bouwjaar | 07-09-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 207.341 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 207.341 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Ambulance
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Wielbasis: 360 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 4
START NIET !!! NOT STARTING !!! EX ZIEKENWAGEN / AMBULANCE !! AUTO KOMT UIT FRANKRIJK MET FRANSE PAPIEREN !! LET OP AUTO START EN LOOPT NIET !!!!!!! AUTO HERKENT ZIJN SLEUTELS NIET !!!! WERKING DUS ONBEKEND EN MOET PER TRAILER OPGEHAALD WORDEN, IS IN FRANKRIJK DOOR GARAGE NAAR GEKEKEN EN VAN ALLES LOS GEHAALD EN HEBBEN GEZEGT SLEUTEL HERKENING KAPOT, WIJ WETEN HET NIET EN DOEN ER VERDER OOK NIKS AAN, OOK EEN ZEER GESCHIKT AUTO VOOR OMBOUW NAAR BIJVOORBEELD FOODTRUCK EN OF CAMPER, MAAR OOK WEER TE GEBRUIKEN VOOR AMBULANCE BIJVOORBEELD, NU VOOR EEN ZEER SCHERPE EN VASTE INTERNET ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!