Renault Master 2.5 DCI 150 ZIEKENAUTO

€ 4.650,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-09-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 207.341 km
Deuren -
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master 2.5 DCI 150 ZIEKENAUTO


€ 4.650,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-09-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 207.341 km
Deuren -
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B. Verstappen Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeweg 38
Postcode 5715 PV
Plaats Lierop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bverstappen.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Ambulance
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Wielbasis: 360 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 4

START NIET !!! NOT STARTING !!! EX ZIEKENWAGEN / AMBULANCE !! AUTO KOMT UIT FRANKRIJK MET FRANSE PAPIEREN !! LET OP AUTO START EN LOOPT NIET !!!!!!! AUTO HERKENT ZIJN SLEUTELS NIET !!!! WERKING DUS ONBEKEND EN MOET PER TRAILER OPGEHAALD WORDEN, IS IN FRANKRIJK DOOR GARAGE NAAR GEKEKEN EN VAN ALLES LOS GEHAALD EN HEBBEN GEZEGT SLEUTEL HERKENING KAPOT, WIJ WETEN HET NIET EN DOEN ER VERDER OOK NIKS AAN, OOK EEN ZEER GESCHIKT AUTO VOOR OMBOUW NAAR BIJVOORBEELD FOODTRUCK EN OF CAMPER, MAAR OOK WEER TE GEBRUIKEN VOOR AMBULANCE BIJVOORBEELD, NU VOOR EEN ZEER SCHERPE EN VASTE INTERNET ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie