Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 2017 | NAP | Cruise Controle | Trekhaak | Airco | Elektrische Ramen | Elektrische Spiegels | 6 Versnellingen | Radio CD | Boekjes

€ 9.499,-

Bouwjaar 28-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 295.841 km
Deuren 5
Kenteken V-740-DP
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 2017 | NAP | Cruise Controle | Trekhaak | Airco | Elektrische Ramen | Elektrische Spiegels | 6 Versnellingen | Radio CD | Boekjes


€ 9.499,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 295.841 km
Deuren 5
Kenteken V-740-DP
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thomas Rutten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Randweg Zuid 40
Postcode 6021 PT
Plaats Budel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thomas-rutten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.095 kg
Laadvermogen: 1.405 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Goede prestaties, aantrekkelijke extra's en perfect onderhouden: deze Renault Master stelt zich graag aan u voor! Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak zijn aan boord.

Let op prijs betreft Exclusief 21% Btw! 

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.

De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Renault Master bedraagt €9.749,- EXCL BTW. 
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.

Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten. 
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.

De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u op locatie!
Uiteraard kunt u bij ons ook pinnen en/of is financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 16:00 uur.
Graag bellen voor een afspraak, alvorens u langs komt.

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf Thomas Rutten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie