Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Générique

€ 13.950,-

Bouwjaar 17-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 51.230 km
Deuren 5
Kenteken VZ-601-N
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Générique


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 51.230 km
Deuren 5
Kenteken VZ-601-N
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Dueren den Hollander
Contactpersoon P.G. van Dueren den Hollander
Adres Steenpad 9
Postcode 4797 SG
Plaats Willemstad Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)168 - 473435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dueren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 945 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): 12 MND BOVAG garantiepakket € 1495,-: Met dit pakket leveren wij de auto af met: - 100 punten check - Tenaamstellen - Onderhoud volgens fabrieksinterval - Nieuwe APK - Poetsen - BOVAG garantie 12 maanden - Halve tank brandstof Heeft u vragen neem dan contact met ons op via 0168-473435 keuze 2 verkoop.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Deze Renault Master is door ons zelf als nieuwe bedrijfswagen geimporteerd en aan de eerste eigenaar geleverd via onze leasemij. Op zoek naar een betrouwbare gebruikte bedrijfswagen voor een zeer redelijke prijs, kom dan langs voor deze Renault Master met zeer weinig kilometers !!

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Master. Deze auto uit het bouwjaar 2016 heeft 51227 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie!

Het audio-installatiesysteem geeft u de keus om onderweg te luisteren wat u wilt. Verkeersinfo, uw favoriete albums en radioprogramma?s, podcasts, luisterboeken... zeg het maar. Deze auto heeft ook bluetooth en usb-aansluiting aan boord. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!

Dit betreft een bedrijfswagen voorzien van een z.g. grijs kenteken, de geadverteerde prijs is gebaseerd op ondernemers/bedrijven !

ALLE BEDRAGEN ZIJN EXCLUSIEF BTW en EXCLUSIEF (REST) BPM .
BPM is alleen van toepassing wanneer u GEEN ondernemer bent volgens de fiscus en de bedrijfswagen jonger dan 5 jaar is, bel ons voor uitleg wanneer u geen ondernemer bent, u dient dan de BTW en indien de auto jonger dan 5 jaar is ook nog de (rest) BPM nog te betalen bovenop de door ons geadv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie