Renault Master Bestel T33 2.3 dCi 150 L2H2 Laadklep|2x Schuifdeur|Navi

n.o.t.k.

Bouwjaar 07-12-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 185.471 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master Bestel T33 2.3 dCi 150 L2H2 Laadklep|2x Schuifdeur|Navi


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 07-12-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 185.471 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Struikhei 29
Postcode 4714 VC
Plaats Sprundel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14731430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kmautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master T33 2.3 dCi 150pk L2H2 Bar Laadklep 2x Schuifdeur Cruise.Navi Financiering mogelijk

Renault Master T33 2.3dCi 150 L2H2|Laadklep|2x Schuifdeur|Navi


- Kenteken: V-45-DSG
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 12-03-2025
- Tellerstand: 185471 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 2049 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Emissieklasse: Euro Euro6


Pakket: Driver Pack

- Lendesteunen (verstelbaar)
- Mistlampen voor

Pakket: Pack R Link

- Apple Carplay/Android Auto
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map

Pakket: Pack Driver

- Achteruitrijcamera
- Cruise control
- Dodehoek detectie
- Parkeersensor voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Zijschuifdeur links
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor


Bijzondere opties:

Volledig dealer onderhouden
Wordt geleverd met Nieuwe APK en Servivebeurt

- Elektrische laadklep (Bar) met draadloze afstandsbediening
- 2 Schuifdeuren
- Lane assist
- Blind spot assist
- Navigatiesysteem
- Stoelverwarming
- Cruise control

Meer info en foto's ziet u op : www.kmautomotive.nl 

De vraagprijs is bij ons ook de totaalprijs dus geen bijkomende kosten

Financiering binnen 24uur geregeld!

Trekhaken, Sidebars , Velgen, Imperiaal etc
Altijd mogelijk tegen de scherpste prijs (Montage eigen werkplaats)

-De bovengenoemde prijs is op basis van zonder inruil


-Alle inruil mogelijk op handelsbasis ( auto - motor - caravan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie