Renault Laguna Estate 2.0 dCi Dynamique

€ 2.150,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 284.084 km
Deuren 4
Kenteken 60-GDB-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Dynamique


€ 2.150,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 284.084 km
Deuren 4
Kenteken 60-GDB-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Smart Car
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kasteeldreef 23
Postcode 5151 RR
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53186245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.532 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4803 x 1811 x 1473 cm
Wielbasis: 276 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal

EX BPM
FIX PRICE !!
VASTE PRIJS !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie