Bouwjaar | 21-06-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-JN-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 1.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-JN-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt Tilburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Von Suppestraat 9 |
Postcode | 5011 EE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2134560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopunttilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 254 - € 277 per kwartaal
Zeer nette auto rijdt en schakelt zeer goed!
Nationale autopas aanwezig aantoonbaar!
3e Eigenaar!
Distributieriem vervangen bij: 280.000.
APK 1 Jaar bij aflevering.
Vol Opties!
Prijs is All inclusief!
Inruilen mogelijk.
-
= Bedrijfsinformatie =
Een occasion kopen, is een kwestie van vertrouwen. We willen allemaal kwaliteit voor een betaalbare prijs, ook als het om een gebruikte auto gaat.
In onze showroom aan de Von Suppéstraat 9 te Tilburg staan allerlei occasions in diverse prijsklassen, van onder tot boven gecontroleerd door onze servicepartner.
Inruil is altijd welkom en er worden geen afleverkosten meegerekend. Verder zijn we ook gespecialiseerd in autobanden. We hebben een assortiment van nieuwe en gebruikte banden die we voor u kunnen monteren en demonteren in onze werkplaats.
Kom langs en natuurlijk staat de koffie en thee klaar!
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22:00 ook op zondag.
Wilt u een auto komen bezichtigen maar u heeft geen vervoer. Dat is geen probleem want Autopunt Tilburg bied ook station service.
U wordt opgehaald en indien nodig afgezet op station Tilburg
Openingstijden
Maandag 09:00-18:30
Dinsdag 09:00-18:30
Woensdag 09:00-18:30
Donderdag 09:00-18:30
Vrijdag 09:00-18:30
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.