Bouwjaar | 31-01-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 204.158 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-BS-FV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 204.158 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-BS-FV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Stuurland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 1 |
Postcode | 5384 TC |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14534287 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stuurlandautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,2 s
Topsnelheid: 143 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.044 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.675 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 84 per kwartaal
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geïnteresseerd in één van onze occasions? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder!
We zijn via e-mail, WhatsApp en telefonisch te bereiken.
Ook kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Stuur ons foto's van het interieur, het exterieur en de kilometerstand door, dan wij berekenen de inruil waarde van uw auto.
We werken waar mogelijk op afspraak, zo kunnen wij voldoende tijd voor u vrijmaken en u zo goed mogelijk van dienst zijn.
In het echt zijn onze auto's nog mooier dan op de foto. Maak daarom een afspraak en kom langs voor een bakje koffie, of iets anders, en om de auto's te bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kangoo | Een korte kennismaking met een lange Kangoo
Het lijkt geen groot nieuws: de Renault Kangoo is er nu ook met verlengde wielbasis. Toch belooft Renault dat er veel meer is te melden dan alleen 42 cm extra lengte. De Kangoo zou namelijk ook slimmer zijn geworden. Dat vraagt om een hernieuwde kennismaking!
Met lange wielbasis biedt de Renault Kangoo bijna evenveel ruimte als een bus. Dat is echter wel te danken aan trucs, en het laadgewicht is lager. Als elektrische auto voordelig en comfortabel.
Plus
- grote laadruimte, die bovendien slim is in te delen
- rijdt als een gewone personenauto
- minder kosten en meer comfort met elektrische aandrijving
Min
- Bijrijdersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Wat heeft de Kangoo met verlengde wielbasis te bieden boven de standaard versie? Meer laadruimte en vooral heel slim in te delen ruimte. Met de (optionele) opklapbare achterbank verandert de Kangoo in een handomdraai van 4-zitter met een grote laadruimte in een 2-zitter met een enorme laadruimte. In dat laatste geval benadert deze de ruimte van een standaard bus, terwijl de rijeigenschappen beduidend beter zijn.
Omdat de Kangoo van recente datum is, zijn de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen modern en compleet. Elektrische aandrijving zorgt behalve voor lagere gebruikskosten ook voor meer gemak en comfort voor de bestuurder.