Bouwjaar | 28-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.129 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-882-RP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.129 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-882-RP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Bergen op Zoom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Abraham de Haanstraat 9- 11 |
Postcode | 4624 HW |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 160 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.866 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Het is een mooie auto, deze Renault Kadjar uit 2015, hij heeft 79129 kilometer gelopen. Een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En de parkeersensoren voor en achter helpen u om strak en veilig in te parkeren. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook en lederen stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Kadjar is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Kadjar. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kadjar | Op avontuur
De auto-industrie heeft een nieuwe goudmijn aangeboord. Terwijl de autoverkopen afnemen, blijft de vraag naar middelgrote SUV's juist toenemen. Logisch dus dat ook Renault nu een middengrote SUV introduceert. Om uit te vinden waartoe de Kadjar 4x4 in staat is, ging Autozine op avontuur....
Renault combineert de ruimte van een MPV met het avontuurlijke karakter van een SUV in de Kadjar. Een comfortabele, gezinsvriendelijke auto in een spannende verpakking. Vooral de dCi130 motor is goed.
Plus
- moderne, bruikbare techniek
- geslaagde mix tussen SUV en MPV
- comfortabel
Min
- verbruik loopt sterk op bij hoge snelheden
- gering aanbod van apps voor R-Link
Conclusie
Na het overweldigende succes van de Captur introduceert Renault nu de Kadjar. Net als de kleinere Captur is de Kadjar een gezinsauto met het uiterlijk van een terreinauto.
De Kadjar zal op de eerste plaats worden gekozen met het verstand. De Kadjar is ruim, praktisch en dankzij de moderne elektronica comfortabel en veilig. De moderne motoren combineren voldoende prestaties met een bescheiden verbruik. Met name de dCi 130 valt hierbij in positieve zin op.
Tegelijkertijd wordt de Kadjar gekozen met het gevoel. Het uiterlijk en de optionele vierwielaandrijving geven deze gezinsauto een avontuurlijk karakter. Alleen voor Renault is er weinig avontuur aan de Kadjar te beleven, want het is het juiste product op het juiste moment.