Renault Grand Espace 2.2 dCi Privilège

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-06-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 470.123 km
Deuren 4
Kenteken 66-SZ-LS Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.188 cc
Vermogen 102 kW (139 pk)

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 470.123 km
Deuren 4
Kenteken 66-SZ-LS Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.188 cc
Vermogen 102 kW (139 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kaya Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 12
Postcode 6604 BW
Plaats Wijchen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20229231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kaya-autos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4856 x 1894 x 1819 cm
Wielbasis: 287 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal

auto rijd goed zit taxi meter in van taxitroic

= Bedrijfsinformatie =

-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 6 dagen in de week geopend van 10.00 t/m 17:00 uur

--Wij maken exportdocumenten We make exportdocuments Wir erstellen exportdokumente

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Grand Espace | De eerste de beste

Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.

Autotest | Renault Grand Espace De eerste de beste

De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.

Plus

  • plezierig rijgedrag
  • ergonomisch wonder van vernuft
  • op-en-top familieauto

Min

  • geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
  • geen schuifdeuren
  • onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit

Conclusie

De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.

Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.

Deel deze advertentie