Renault Grand Espace 2.0t Série Limitée 25 6-BAK/ECC/NAP
€ 4.750,-
Bouwjaar | 19-04-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-LGV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-LGV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ZAFRAN AUTO'S |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schouwrooij 6 |
Postcode | 5281 RE |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zafranautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 186 x 175 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.760 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.555 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Renault Grand Espace 2.0T Série Limitée 25
Apk 19-04-2024
Rijdt en schakelt goed
Deze Renault Grand Espace komt uit 2010, werd geleverd van 01-01-2010 tot 31-03-2011 en kostte toen € 43.685,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 125 kW (170 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,5 liter per 100 km en hij weegt 1760 kg. De APK is geldig tot 19-04-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 332,17 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Espace | De eerste de beste
Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.
Plus
- plezierig rijgedrag
- ergonomisch wonder van vernuft
- op-en-top familieauto
Min
- geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
- geen schuifdeuren
- onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit
Conclusie
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.
Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.