Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris 7p.

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.486 km
Deuren 5
Kenteken ZG-309-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris 7p.


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.486 km
Deuren 5
Kenteken ZG-309-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Carcenter
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Souvereinstraat 13
Postcode 4903 RH
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 238328 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfcarcenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.621 kg
Laadvermogen: 789 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Espace | In de voetsporen van

De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?

Autotest | Renault Espace In de voetsporen van

De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.

Plus

  • sterke, soepele, zuinige hybridemotor
  • zeer ruim
  • dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)

Min

  • testauto niet vrij van rammels
  • niet zo baanbrekend als eerste Espaces
  • windruis bij a-stijlen

Conclusie

Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.

Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.

Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.

Deel deze advertentie