Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris 5p. // Leer // Clima // PDC // Pano.dak

€ 14.950,- incl. BTW

Bouwjaar 20-10-2015
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 197.402 km
Deuren 5
Kenteken HD-703-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris 5p. // Leer // Clima // PDC // Pano.dak


€ 14.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2015
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 197.402 km
Deuren 5
Kenteken HD-703-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrum Made
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Brieltjenspolder 8E
Postcode 4921 PJ
Plaats Made
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15403099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrummade.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 826 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

'Drive for change' is het motto bij Renault. Dit merk laat zich dan ook uitdrukkelijk van z'n innovatieve kant zien in techniek en styling, en daarvan is deze auto een voorbeeld. De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. Glibberen of glijden is er met deze vierwielaandrijving niet bij. Op deze 4WD kunt u onder alle omstandigheden rekenen. Noodzaak is het misschien niet, maar wát een luxegevoel, dat elektrisch bediende glazen panorama dak en dat lederen interieur. In het interieur zijn hoogwaardige materialen toegepast. De bestuurdersstoel heeft een massagefunctie. Onderweg kan hij u een heerlijke, weldadige massage geven waardoor u ontspannen en alert uw rit kunt vervolgen. Ook de passagiers worden verwend, door de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, instelbare schokdempers, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en LED-achterlichten.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Extra opties op deze auto zijn: navigatiesysteem, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. U bent mede dankzij head-up display, dodehoekdetectie, hill h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Espace | In de voetsporen van

De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?

Autotest | Renault Espace In de voetsporen van

De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.

Plus

  • sterke, soepele, zuinige hybridemotor
  • zeer ruim
  • dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)

Min

  • testauto niet vrij van rammels
  • niet zo baanbrekend als eerste Espaces
  • windruis bij a-stijlen

Conclusie

Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.

Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.

Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.

Deel deze advertentie