Bouwjaar | 18-03-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.039 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 8.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.039 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2015 - aug 2017
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.634 kg
Wielbasis: 288 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6b
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Exportprijs excl. BPM: € 8.900,- Marge
Chassisnummer: VF1RFC00755275557
Wij maken ook export documenten / We also make export documents / Wir machen auch export dokumenten
Voor trailer: € 60,- / For Trailer: € 60,- / Fur Trailer: € 60,-
Met 14 dagen verzekering en nummerplaten: € 160,- / With 14 days insurance and export numbers: € 160,- / Mit 14 tagen versicherung und export schilden: € 160,-
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Eric: 06-53474167. Via WhatsApp bereikbaar op 06-21701751.
Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl
Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:
- Vloeistoffen worden allemaal gecontroleerd en zo nodig op peil gezet
- Wij leveren de auto met een geldige APK
- De kilometerstand is gecontroleerd en er zit een tellerrapport bij van de RDW
- Prijs is inclusief tenaamstellingkosten
- Onderhoudshistorie is aantoonbaar
- Auto is gereinigd van buiten en binnen
- Als de auto met het basispakket gekocht wordt, is dit zonder enige garantie
- Inruil van auto/motor en financiering is altijd mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.