Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.908 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
€ 16.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.908 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.170 kg
GVW: 1.170 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Info:
Nu beschikbaar bij Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
Een Clio 3 rs Cup Light uit 2012. Deze Clio is uitgerust met Speedline Turini R3 velgen (deze staan lekker breed in de wielkasten) samen met 4 nieuwe Michelin Pilot Sport 5 banden. Verder is deze Clio zeer mooi origineel zoals je ze niet vaak meer ziet, ook heeft hij de Renaultsport Recaro Sportster CS stoelen (met Jon Fozz verlagingsframes L+R). Verder is deze Clio rs uitgerust met een Bilstein B14 onderstel, wat betekent dat er verstelbare veren en schokbrekers geïnstalleerd zijn, maar ook een 'sneller' stuurhuis (zoals origineel op de Clio 200 CUP), hij stuurt dus nog scherper dan een reguliere Clio 3 rs.
De auto heeft een zeer lage kilometerstand en is laatste jaren weinig buiten geweest. Wij hebben de auto nagekeken en is weer klaar voor gebruik! in het onderhoudsboekje staan alle stempels vermeld van het onderhoud.
Al met al een zeer mooie verschijning!
Wij hebben meerdere Clio 3 RS-en te koop, kijk daarvoor ook bij onze andere advertenties of kom langs.
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren!
U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.