Renault Clio Estate 1.2 GT automaat

€ 11.699,-

Bouwjaar 12-03-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.352 km
Deuren 5
Kenteken X-479-TP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Clio Estate 1.2 GT automaat


€ 11.699,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.352 km
Deuren 5
Kenteken X-479-TP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Paul Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gooikensdam 44
Postcode 4905 BN
Plaats Oosterhout Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45445550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.paulautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.099 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Renault Clio Estate. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Het audiosysteem en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Deze auto is voorzien van keyless entry, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.

Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie