Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine - Pack Winter

€ 28.950,- incl. BTW

Bouwjaar 29-04-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-917-LB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine - Pack Winter


€ 28.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-917-LB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Bergen op Zoom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abraham de Haanstraat 9- 11
Postcode 4624 HW
Plaats Bergen op Zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2023 - 2024

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 1.248 kg
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De hybride motor combineert een elektromotor met een verbrandingsmotor. U kunt dus kiezen. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! De uitrusting van deze Renault is met kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry behoorlijk compleet.

Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

We kunnen ons voorstellen dat u deze auto wilt bekijken. We laten de auto graag aan u zien, dan vertellen we u meteen welke financieringsvormen we u eventueel kunnen bieden.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de aut

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie