Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Vries Boxmeer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 7A |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 785925 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.advboxmeer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 952 kg
GVW: 952 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Door de audiobediening op het stuur regelt u elke aanpassing van het geluid en de muziek zonder het stuur los te laten. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, multifunctioneel lederen stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Clio samen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN GESLOTEN TOT 31 MEI !!
Autobedrijf de Vries is gespecialiseerd in gebruikte, dealer onderhouden auto's. Al onze auto's zijn onderworpen aan een uitgebreide inspectie en voorzien van de volledige onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Uiteraard mogen onze occasions door anwb-dekra of merkdealers gekeurd worden. Ook hebben wij regelmatig goedkope inruil auto's. Onze
kracht is dat garantiewerkzaamheden van de door u bij ons aangeschafte auto in overleg bij uw plaatselijke dealer mogen worden uitgevoerd. Uiteraard is inruil mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.