Bouwjaar | 11-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-XPD-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-XPD-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firma van Soest |
Contactpersoon | Eric |
Adres | Roosendaalsebaan 46 |
Postcode | 4744 SM |
Plaats | Bosschenhoofd |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 341400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonvansoest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio Estate 1.2-16V Authentique
- Kenteken: 89-XPD-8
- Merk: Renault
- Model: Clio Estate
- APK tot: 11-07-2024
- Tellerstand: 197523 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1149 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4F D7
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 993 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Extra getint glas achter
- Mistlampen voor
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Deze Renault Clio Estate komt uit 2012, werd geleverd van 01-03-2010 tot 28-02-2013 en kostte toen € 14.785,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1149 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 167 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 993 kg. De APK is geldig tot 11-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 109,58 per kwartaal
Firma van Soest
Roosendaalsebaan 46
4744 SM Bosschenhoofd
31165341400
verkoop@tonvansoest.nl
www.tonvansoest.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.