Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-190-TG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-190-TG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Mares |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 2 |
Postcode | 6026 CV |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 588030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicemares.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Renault Clio Estate. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Deze Renault Clio Estate is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen worden aangepast zonder het zicht op de weg te verliezen. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Extra opties op deze auto zijn: parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry, lederen stuur en bagage afdekhoes.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Clio Estate samen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Een proefrit maken met deze Renault Clio Estate? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
OP ZATERDAG 25 MEI ZIJN WIJ GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.