Bouwjaar | 11-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.051 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-913-GX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 12.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.051 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-913-GX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Martie Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berghemseweg 1-B |
Postcode | 5373 KG |
Plaats | Herpen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 480917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemartiejanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 775): AFLEVERINGSBEURT ( L ): Onderhoudsbeurt volgens opgave importeur. Garantie volgens BOVAG richtlijnen 3 mnd. Tankinhoud minimaal 25% APK nog minimaal 6 mnd. geldig In/uitwendig reinigen van de auto * Uitgesloten hierbij is eventueel vervanging distributieset, hiervoor bieden wij u een aparte offerte indien van toepassing.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Prijs variabel AUTOTRUST, prijs op aanvraag.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Martie Janssen, UW MOBILITEITSPARTNER ! !
Vernoemde prijs is inclusief onvermijdbare afleveringskosten
Dit is inclusief tenaamstelling
Eventuele inruilauto vrijwaren
Ook voor onderhoud, reparatie bent u bij ons aan het juiste adres.
Hebt u onverhoopt een schade op uw auto, kunnen wij ook deze voor u herstellen en compleet direct met de verzekeringsmaatschappij afwikkelen.
Ook uw leaseauto is bij ons in vertrouwde handen.
Verder kunnen wij voor u Financiering, verzekering en pechhulp verzorgen tegen scherpe prijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.