Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno

€ 28.900,-

Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.006 km
Deuren 5
Kenteken Z-402-HN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno


€ 28.900,-

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.006 km
Deuren 5
Kenteken Z-402-HN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Vlerken B.V.
Contactpersoon Willem van Vlerken
Adres Industrieweg 50
Postcode 5731 HR
Plaats Mierlo
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 664141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanvlerken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno

Algemene gegevens

Kenteken: Z-402-HN
Tellerstand: 10006 KM
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
Bouwjaar: 2022
Transmissie: Automaat
Kleur: Wit Parelmoer
Interieur: Zwart
Bekleding: Leder/Stof
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden

Technische gegevens

Motorinhoud: 1598 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 68 kW / 93pk
Koppel: 0Nm
Ledig gewicht: 1514 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 10.1 seconden
Topsnelheid: 173 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 1.3 l/100km

Functionaliteit

Lengte (cm): 423 cm
Breedte (cm): 180 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 35923 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Pakket: Pack Advanced Driving

- Achteruitrij assistent
- Cruise control adaptief
- File assistent
- Lederen stuurwiel
- Stuurwiel verwarmd

Pakket: Pack Full Screen

- Multimedia scherm middel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen/stof bekleding
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsimulator
- Glans exterieur delen
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Multimedia scherm standaard
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Sfeerverlichting
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Garantie (12 maanden)



Graag verzoeken we om op afspraak te komen zodat we de occasion voor u klaar kunnen zetten.
Inruilvoorstellen via mail word niet direct op gereageerd door de velen aanvragen zonder fotos kunnen wij geen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie