Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 PK Intens

€ 21.900,- incl. BTW

Bouwjaar 16-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.137 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 PK Intens


€ 21.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.137 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf A. van Rijswijk
Contactpersoon Ad-Jan van Rijswijk
Adres Zoutendijk 2
Postcode 4264 KH
Plaats Veen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrijswijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.516 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: C

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Leaseprijs: € 274 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 23.195,-.

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. Deze Renault Captur is van het bouwjaar 2020 en heeft 45137 kilometer op de teller. Elektrisch rijden: zuinig, goedkoop en schoon. Maar soms net wat beperkt als het gaat om afstand. Daarom heeft deze hybride Renault Captur zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. Als dat geen perfecte combi is! In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Met keyless entry kunt u de portieren ontgrendelen terwijl de autosleutel in uw jas, broekzak of tas zit. Deze Renault is voorzien van full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

VRIJDAGMIDDAG 17 MEI ZIJN WIJ GESLOTEN i.v.m. persone

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie