Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid Intens / 160 PK / Schuif-Kantel Dak / Adaptive Cruise / Navigatie + Camera Rondom

€ 28.995,- incl. BTW

Bouwjaar 10-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.746 km
Deuren 5
Kenteken S-965-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid Intens / 160 PK / Schuif-Kantel Dak / Adaptive Cruise / Navigatie + Camera Rondom


€ 28.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.746 km
Deuren 5
Kenteken S-965-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoroel's
Contactpersoon Roel van de Leest
Adres De Morgenstond 45
Postcode 5473 HE
Plaats Heeswijk-Dinther
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroels.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 116 kW (158 PK)
Vermogen elektromotor(en): 74 kW (101 PK)
Vermogen brandstofmotor: 67 kW (91 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Standaard (inbegrepen): 6 Maanden Bovag Garantie + 6 Maanden Wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- BOVAG (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG-Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BOVAG Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zeer goed onderhouden Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-In Hybrid Intens met 160 PK van 1e eigenaar. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. Altijd bij Renault dealer in onderhoud geweest. Zeer luxe uitvoering met o.a. Schuif-Kantel dak, Adaptive Cruise Control, Navigatie, Camera Rondom, Stoel + Stuurverwarming, Apple Carplay & Android Auto en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Captur.

Vraag het maar aan de honderdduizenden Renault-rijders. Met 'Drive for change' zet het merk geavanceerde techniek op één lijn met elegante vormgeving. De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. Deze Renault Captur heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie