Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-828-SZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 24.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-828-SZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoroel's |
Contactpersoon | Roel van de Leest |
Adres | De Morgenstond 45 |
Postcode | 5473 HE |
Plaats | Heeswijk-Dinther |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Zeer goed onderhouden Renault Captur 1.3 TCe Zen met 140 PK van 1e eigenaar. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. Altijd bij Renault dealer in onderhoud geweest. Bij 40.326 KM laatste onderhoudsbeurt gehad. Zeer luxe uitvoering met o.a. Trekhaak, Navigatie, Achteruitrijcamera, Parkeersensoren voor + achter, Apple Carplay & Android Auto en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Captur.
Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Deze Renault Captur is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het audiosysteem laat zich gemakkelijk bedienen met de audiobediening op het stuurwiel. Met DAB ontvangst, cruise control, airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. U bent mede dankzij accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Met ons ruime aanbod van minimaal 140 voertuigen in uiteenlopende merken, kunnen wij u helpen aan een auto die bij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.