Renault Captur 1.3 TCe Zen / 140 PK / Automaat / Trekhaak / Navigatie + Camera / PDC voor + Achter

€ 24.995,-

Bouwjaar 19-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.424 km
Deuren 5
Kenteken S-828-SZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe Zen / 140 PK / Automaat / Trekhaak / Navigatie + Camera / PDC voor + Achter


€ 24.995,-

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.424 km
Deuren 5
Kenteken S-828-SZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoroel's
Contactpersoon Roel van de Leest
Adres De Morgenstond 45
Postcode 5473 HE
Plaats Heeswijk-Dinther
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroels.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zeer goed onderhouden Renault Captur 1.3 TCe Zen met 140 PK van 1e eigenaar. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. Altijd bij Renault dealer in onderhoud geweest. Bij 40.326 KM laatste onderhoudsbeurt gehad. Zeer luxe uitvoering met o.a. Trekhaak, Navigatie, Achteruitrijcamera, Parkeersensoren voor + achter, Apple Carplay & Android Auto en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette Captur.

Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Deze Renault Captur is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het audiosysteem laat zich gemakkelijk bedienen met de audiobediening op het stuurwiel. Met DAB ontvangst, cruise control, airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. U bent mede dankzij accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Met ons ruime aanbod van minimaal 140 voertuigen in uiteenlopende merken, kunnen wij u helpen aan een auto die bij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie