Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens // FULL LED // KEYLESS // HALF LEDER // BOSE AUDIO // CAMERA+SENSOREN //

€ 22.945,-

Bouwjaar 13-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.200 km
Deuren 5
Kenteken Z-495-PP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens // FULL LED // KEYLESS // HALF LEDER // BOSE AUDIO // CAMERA+SENSOREN //


€ 22.945,-

Algemeen

Bouwjaar 13-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.200 km
Deuren 5
Kenteken Z-495-PP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 118 kW (160 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.516 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Soepel rijgedrag, een krachtige acceleratie en een laag brandstofverbruik, de hybride Renault Captur is een innovatieve auto. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2020, hij heeft 56200 kilometer op de teller. Uitstekende prestaties op de weg dankzij de verbrandingsmotor én elektromotor. En héél vriendelijk voor het milieu en portemonnee! De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Uw lievelingsmuziek klinkt nog mooier met het Bose audiosysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Extra opties op deze auto zijn: Bose-audioinstallatie, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Renault in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie