Renault Captur 1.3 TCe Intens Camera, DAB, Navi

€ 18.450,-

Bouwjaar 11-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.656 km
Deuren 5
Kenteken G-456-PB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Captur 1.3 TCe Intens Camera, DAB, Navi


€ 18.450,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.656 km
Deuren 5
Kenteken G-456-PB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Dueren den Hollander
Contactpersoon P.G. van Dueren den Hollander
Adres Steenpad 9
Postcode 4797 SG
Plaats Willemstad Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)168 - 473435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dueren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): 12 MND BOVAG garantiepakket € 895,-: Met dit pakket leveren wij de auto af met: - 100 punten check - Tenaamstellen - Onderhoud volgens fabrieksinterval - Nieuwe APK - Poetsen - BOVAG garantie 12 maanden - Halve tank brandstof Heeft u vragen neem dan contact met ons op via 0168-473435 keuze 2 verkoop.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

De tijd dat Franse auto?s alléén maar mooi waren, ligt al heel lang achter ons. Subliem rijgedrag, innovatieve extra?s en een vriendelijke prijs zijn inmiddels standaard. Deze SUV is uitgerust met een benzinemotor en een automatische transmissie. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel of met uw stem. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van parkeersensoren achter. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met de keyless start hoeft u alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stappen en te starten. Sleutels niet meer nodig! Met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Renault helemaal compleet.
Deze Renault biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie