vorige 126 van 2.964 volgende

Renault Captur 1.3 TCe 150PK Autm. Intens met Nav/Pdc/Ac/Bt/Lmv

€ 19.410,- incl. BTW

Bouwjaar 02-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.703 km
Deuren 5
Kenteken T-274-VR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 150PK Autm. Intens met Nav/Pdc/Ac/Bt/Lmv


€ 19.410,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.703 km
Deuren 5
Kenteken T-274-VR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GS Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorddijk 3
Postcode 5705 CX
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 700250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gsautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Tenaamstelling voertuig, Vrijwaring inruilauto, WOL-service
- Afleverpakket Brons (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 maand GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Kleine onderhoudsbeurt (oliefilter, interieurfilter, olieverversing), NAP-certificaat, Nieuwe APK, Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €10,- brandstof
- Afleverpakket Zilver (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 3 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €15,- brandstof
- Afleverpakket Goud (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): GS Plus garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 6 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem/ketting), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €20,- brandstof
- Afleverpakket Platinum (€ 1.495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 12 maanden BOVAG garantie, Auto wassen en stofzuigen, BOVAG 40-puntencheck, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem/ketting), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €50,- brandstof

Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for c

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie