Renault Captur 1.3 TCe 140 Zen Automaat van 2023 Rijklaar + Fabrieksgarantie tot 3-2025 Henk Jongen Auto's in Helmond, al 50 jaar service zoals 't hoort

€ 26.950,- incl. BTW

Bouwjaar 16-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.937 km
Deuren 5
Kenteken Z-505-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 Zen Automaat van 2023 Rijklaar + Fabrieksgarantie tot 3-2025 Henk Jongen Auto's in Helmond, al 50 jaar service zoals 't hoort


€ 26.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.937 km
Deuren 5
Kenteken Z-505-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Henk Jongen B.V.
Contactpersoon Frank Jongen
Adres Kanaaldijk Z.W. 7
Postcode 5706 LD
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 537150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkjongen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.251 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard: Standaard - € 0,- Nieuwe APK Onderhoudsbeurt volgens fabrieksgarantie 6 maanden comfort-garantie via Car-garantie Inruilwaarde op basis van Autotelex Verzekeringsofferte 20 liter brandstof Professioneel poetsen Te naam stelling

De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Een benzinemotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Ook DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel zijn aan boord.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.

=

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie